Hoe los ik dit op via zoeken en vervangen in Word 2010?

Ik heb morgen een herexamen, en ik kan alles behalve één ding. Namelijk zoeken en vervangen in Word 2010.

Ik schets de situatie even. Ik heb namelijk een namenlijst met allemaal personen in.

Obama, Barack
Bin Laden, Osama
Bush, George

Deze lijst zou het volgende moeten zijn

Barack Obama
Osama Bin Laden
George Bush

Je ziet de voornaam en achternaam verwisselen van plaats en de komma valt weg.

Iemand een idee hoe ik dit doe in Word 2010 MET de functie zoeken en vervangen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het moet ook efficiënt zijn, bij een lijst van 500 namen moet het lukken in één klik via zoeken en vervangen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi,
Ik kan het nu niet testen maar het moet ongeveer op de volgende manier werken:

Selecteer het gedeelte van de tekst met de namen
In het zoekveld:
(<*>), (<*>)
Bij vervangen:
/2 /1
Klik op het vakje Wildcards gebruiken.
En klik op Alles vervangen.

Ik heb nu geen Word bij de hand om alles te kunnen controleren, maar ik denk dat je er op deze manier wel uit komt.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

zoeken: Obama, Barack vervangen door: Barack Obama
zoeken: Bin Lade, Osama vervangen door: Osama Bin Laden
zoeken: Bush, George vervangen door George Bush
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon ctrl + F, dan klik je op vervangen, je typt de te vervangen naam in dus Obama, Barack te vervangen door Barack Obama je klikt op alles vervangen en klaar :) je moet wel elke naam afzonderlijk doen. het werkt voor letters, woorden en delen van zinnen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij 2010 werkt het trouwens ietsje anders (heb zelf 2007) je moet wel gewoon ctrl + f en dan kun je zo'n woord intypen, mar dan moet je op het pijltje klikken naast het zoektekentje en dan kom je in dat scherm.