In welk werelddeel vonden de meeste wereldtentoonstellingen plaats? En de op een na meeste?

Dit is voor school maar ik kan het nergens vinden, kan iemand me helpen?

-In welk werelddeel vonden de meeste wereldtentoonstellingen plaats?
-In welk werelddeel vonden de op een na meeste wereldtentoonstellingen plaats?
-In welk werelddeel werd tot nu toe geen enkele wereldtentoonstelling gehouden?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
bamibal
11 jaar geleden
Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldtentoonstelling staat een lijst met alle wereldtentoonstellingen. Even het werelddeel erbij zetten, optellen, en klaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje!

Het beste antwoord

Staat ook al bij de reacties maar als je inderdaad kijkt bij mijn bron link kan je alle antwoorden vinden voor zover er info staat. Als ik de lijst zo zie dan is Europa het werelddeel waar de meeste zijn geweest. Daarna Noord-Amerika als de op-een-na (tel het even na voor de zekerheid). In Afrika, Oceanië en op Antarctica zijn geen wereldtentoonstellingen geweest. AJB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje!!