wordt de "bos"-atlas nog steeds gebruikt op scholen en wordt deze door veel mensen als de beste beschouwd ?

de bos-atlas werd op school gebruikt, is dat nog steeds zo? en is het de beste volgens veel mensen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Deze atlas, ooit uitgegeven door dhr. Bos, bestaat nog steeds. Het is subjectief om te zeggen dat hij het beste is, maar als leermiddel is het wel een zeer geschikte atlas en wordt daarom door velen als 'de beste' ervaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk voor zijn doel zeer geschikt (atlas voor het onderwijs) Maar het is natuurlijk niet de beste atlas. Naar mijn bescheiden mening is dat de Times Atlas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord! +
Ja, de bosatlas wordt nog steeds op scholen gebruikt in de nieuwste editie. In de onderbouw hoef je de atlas niet aan de schaffen omdat aardrijkskunde daar nog een verplicht vak is. In de bovenbouw (als je voor aardrijkskunde hebt gekozen) wordt het aanschaffen je niet verplicht (dat mogen ze niet) maar het wordt wel sterk aangeraden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord! +