Tot welke universitaire studies heb ik toegang met een Propedeuse Fysiotherapie of een P Logopedie?

Zijn hier algemene geldende regels voor of bepaalt elke universiteit zijn eigen criteria?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

In principe kun je naar elke universiteit als je een propedeuse hebt gehaald maar voor sommige studies zullen ze iets meer vragen. Bijv voor een universitaire studie in scheikunde of natuurkunde zullen ze daar wel iets meer voor vragen dan zomaar een propedeuse.

Je kunt alle vooropleidingeisen hier vinden: http://www.carrieretijger.nl/opleiding