hoe kom ik aan mijn schoolboeken voor VAVO HAVO aan de ROC Nijmegen?

Toen ik me heb aangemeld voor de VAVO versneld HAVO in een jaar.. heb ik verder geen informatie gekregen over mijn schoolboeken... ik weet nu dus niet of ik ze moet bestellen of ik ze nog krijg van het VAVO zelf, want ik val namelijk onder de Rutte-regeling en op internet las ik dat ik dan gratis schoolboeken kreeg vía het VAVO...??? en als ik ze moet bestellen dan weet ik niet op welke site dat moet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Het enige wat daarover te vinden is, is dat de boeken gratis worden geleverd door de betreffende Vavo-school. Er wordt alleen een borgsom voor gevraagd.

Als je het precies wilt weten, kan je per e-mail contact opnemen: intakehavovwo@roc-nijmegen.nl
Amadea