Volgend jaar zou Ik graag een semester aan een middelbare school in Canada of USA studeren wat is daar een supergoedkope manier voor?

Hallo, na de zomer ga Ik naar het 5de middelbaar (latijn-wetenschappen) en binnen 1 jaar(6de middelbaar) zou Ik graag een semester aan een high school gaan studeren in Canada of USA maar aangezien dit zo duur is is dit op de reguliere manier financieel niet haalbaar voor mij en mijn ouders.Nu Is mijn vraag wat de allergoedkoopste manier is om mijn droom toch te kunnen waarmaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is duur? Zie het als een investering in je toekomst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is financieel niet haarlbaar, zegt hij. dat kan toch? ^

Antwoorden (1)

een mooie manier zou zijn om als uitwisselingsstudent naar het buitenland te gaan.
je ouders worden dan tegelijkertijd gastgezin voor een student die hierheen komt.

als je dat iets lijkt kun je meer formatie vinden in onderstaande bron.

Een jongere naar het buitenland

>>>Leerkrachten en decanen krijgen regelmatig vragen van leerlingen die erover denken op uitwisseling naar het buitenland te gaan. Deze website biedt veel informatie voor leerlingen en hun ouders over non-profit organisatie YFU. Met meer dan 50 jaar ervaring zijn wij de betrouwbare partner die zij zoeken. Verwijs leerlingen en ouders naar ons door.

>>>Als u informatie wilt ontvangen om aan uw leerlingen mee te kunnen geven, dan sturen wij u dit graag toe. Onderstaand treft u het aanvraagformulier. Wij zorgen ervoor dat u het materiaal binnen enkele werkdagen ontvangt.

>>>Natuurlijk kunnen uw leerlingen ook direct informatie bij ons aanvragen.

bron:
http://www.yfu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=185&Itemid=115