Dringende vraag! ik ben mijn edux uitslag die originele brief kwijtgeraakt..wat nu?!

Halloo
Ik heb 3 maanden geleden de eduxtoets gemaakt op school (:
Zit in groep 8 trouwens

dus blablabla wij hebben die gemaakt en wij kregen de uitslag ook
alleen die originele uitslagbrief dat ik HAVO heb ben ik kwijt ;((

Over een weekje of 2 moet ik die opsturen naar de school waar ik naar toe wil
dus dan meot ik me edux uitslag en die aanmeldformulier
Ik heb die dus kwijtgeraakt en ik ben echt helemaal van slag..
WAT MOET IK DOEN?! :((

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wie geeft er dan ook een belangrijke brief aan een kind in plaats van aan de ouders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben trouwens 11 :P ik heb dat volgens mij verkeerd ingevult op deze site
Amadea
12 jaar geleden
Laten jouw ouders/opvoeders dan alles door jouzelf regelen? Onvoorstelbaar...

Antwoorden (1)

ik zou informeren bij je school en vragen of hun bij dat bedrijf die de eduxtoetsen verzorgd en de uitslagbrief doorstuurt ze die van jou nog een keer naar school of naar jou kunnen sturen.