Hoe spreek je Nicci French uit?

Ik zeg altijd "Nikkie" French, maar hoorde laatst iemand "Nissie" French zeggen.
Welke is juist?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
academy (aeke'demik)
accelerate (aek'selereit
citric ('sitrik)
curriculem ( ke'rikjulem)
icicle ( 'aisikl) Afhankelijk van de voorgaande of nakomende klinker of medeklinker wordt de c als een Ka-klank of een sisklank uitgesproken. Nicci French wordt dan volgens mij
nissie frens en geen nikki, niksi of niski

Het beste antwoord

Jij hebt het goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, nu durf ik weer met een gerust hart een boek te bestellen bij de bruna.

Andere antwoorden (1)

Klopt, In het volgende filmpje spreekt de interviewer haar naam als Nikkie uit. Aangezien ze dit niet verbetert, lijkt het duidelijk dat je haar naam dus zo uitspreekt.