Nee, helaas: De eerste lotingronde vindt plaats rond half juli, dan is ook je lotnummer bekend.

http://www.studeren.uva.nl/geneeskunde/object.cfm/3FC69B74-AFA0-423D-AFB3CB5E3DA75B13

Toegevoegd na 3 minuten:
Wel weet ik de uitslagdatum: Als je voor de gestelde inzendtermijn alle vereiste bewijsstukken hebt ingestuurd, krijg je omstreeks 17 juli 2012 de uitslag van de loting thuis gestuurd. Heb je voor 23 juni 2012 door middel van het opsturen van de antwoordkaart 'verlate inzending' uitstel gevraagd voor het insturen van je diploma/ cijferlijst? Dan krijg je pas na ontvangst van de betreffende bewijsstukken de uitslag. Het Bewijs van toelating krijg je altijd van DUO, dus ook als je decentraal bent geplaatst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja, misschien is het netjes om al je gestelde vragen goed te sluiten en een beste antwoord te kiezen?