welke schoolspullen heb je allemaal nodig in de derde klas VWO?

Ik ga morgen schoolspullen halen en ik vroeg het me af :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

je hebt waarschijnlijk de spullen nodig die je ieder jaar nodig hebt:
-kaftpapier
-agenda
-etui, met inhoud (potloden, pennen gum, etc.)
-een goeie schooltas
-schriften (het liefst a4 schriften, lijntjes en ruitjes)
-een gymtas

dit was het wel zo'n beetje. Dussss veel suc6 in de 3e klas : D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Eigenlijk gewoon wat je vorig jaar hebt gekocht. Kaft papier, lijntjes schriften, wiskunde schriften, etui, potloden, pennen, passer, gum, rekenmachine (die heb je waarschijnlijk al), geodriehoek, misschien een map, tabbladen, losse blaadjes, snelhechter, atlas en woordenboeken als je die al niet hebt. Het ligt natuurlijk aan de school, want sommige scholen geven op 3 vwo nog een extra taal, meestal Spaans, dan heb je woordenboeken nodig. Soms heb je speciale potloden noig voor tekenen en beeldende vorming, maar dit zijn zeg maar de standaard spullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kreeg je de eerste twee jaar niet gewoon een lijstje? Dat zal je dan nu ook wel weer krijgen. Elke school wil andere dingen dus kopen zonder lijstje is gewoon niet slim. Hier moeten sommige schriften A4 formaat zijn, sommige met 1 cm ruitjes, andere met 0,5 cm ruitjes... geen beginnen aan! Soms heb je ook nog bepaalde tekenspullen nodig.

Pennen, potloden, etui een stapel gewone schriften, kaftpapier etc daar kun je geen buil aan vallen natuurlijk maar het meeste zul je ook nog gewoon hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon precies hetzelfde als in jaar twee hoor. Er is niet zoveel verschil. Pas als je naar de bovenbouw gaat zijn er wat veranderingen. Zoals een andere rekenmachine enzo.