SprintVwo. Wat zijn de kosten op een ROC als je minderjarig bent en moet je alle vakken volgen, of alleen voor je vervolgopleiding?

Ik wil na 5 HAVO, VWO in 1 jaar doen en dan naar the University of London. Dan moet ik waarschijnlijk VWO hebben gedaan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik neem even aan dat je nu nog geen examen hebt gedaan want bij sommige sprintVWO's moet je nu al lessen volgen. Het is duidelijk dat er verschillen zijn in de sprintVWO's en dat maakt het antwoord geven lastig maar ik heb ze gevonden waar je deelcertificaten kunt halen. Je gaat dan niet voor het hele VWO examen maar voor bepaalde vakken. Wat je precies nodig hebt voor de university of London kan ik niet zo beantwoorden, dat is te specifiek, ook omdat je daar verschillende studies kan doen. Waarom denk je dat je niet alle vakken nodig hebt voor London? Wat bedoel je verder met vervolgopleiding? Als je hier HBO wilt doen is Havo al genoeg, als je hier universiteit wilt doen zijn enkele vakken op VWO nivo niet genoeg.

Ook in de UK vereisen ze een VWO (of gelijkwaardig) diploma om aan de universiteit te studeren. Misschien is het een goed idee als je je eens goed orienteert via deze site|: http://www.studylondon.ac.uk/application-advice/london-university-application

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100