Actie beroep op niveau 4 volgen welke?

Ik heb zojuist mijn vmbo-tl diploma behaald en wil een opleiding volgen dat een beetje met actie te maken heeft of iets dergelijke? Ik heb ne bij beveiliging niveau 2 aangemeld omdat het me wel iets leuks leek maar nu valt me broer me telkens lastig en zegt: Je kan niveau 4 doen maar doet niveau 2 best dom van je. Dus mijn vraag was is er een beroep dat iets met beveiliging te maken heeft en actie ofso op het gebief van niveau 4 dat ik kan volgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Idd politie. Of Marechaussee, Landmacht, Luchtmacht, Marine, brandweer etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank!

Andere antwoorden (1)

politieopleiding.
AlphaLimaSierra