Weet iemand van jullie toevallig hoe ik aan het eindexamen HAVO nederlands kan komen van 1990 (en de antwoorden hiervan) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Via http://www.examenarchief.nl/ kun je zelf een jaartal invullen, van 1978-2010, om eindexamens te vinden uit een bepaald jaartal. HAVO eindexamen uit 1990 staat er ook bij!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had deze site ook gevonden. Het enige probleem is dat je moet betalen voor het examen en ik heb gehoord dat je ze ook gratis kunt krijgen.