hey,ik had op mij kerstexamens 2 onvoldoendes en op mijn dw voor 1 vak wr ik een buis op had ook kan ik nu blijven zitten ? :s (zit in aso)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraag is ZO onduidelijk: vraag het even op school na!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had dus op mijn kerstexamen voor frans een 49.5 en voor aardrijkskunde 40.5 op mijn dagelijkswerk ( hoe je het doet op testen tijdens het jaar) had ik 14.5/30 voor frans en 18.5/30 voor aardrijkskunde nu zit ik vollop in de examens zal ik blijven zitten ? ( ik kon maar 150 woorden voor de vraag gebruiken )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gok dat dit knulletje Belgisch is. En een buis is dan een onvoldoende. ASO is Algemeen Secundair Onderwijs. En DW is een rapport dat ze 5x per jaar krijgen. (Lang leve google ;-))
Maar het antwoord op de vraag weet ik nog steeds niet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GAst, je mag onder die 150 tekens nog een heel lang verhaal plaatsen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt ik kom uit belgie ;p en srry dit is de eerste keer dat ik zoiets doe :p

Antwoorden (1)

Als je nu je examens helemaal verpest, blijf je zitten. Maar het beste kun je even navragen hoe alle cijfers meetellen en hoe je gemiddelde voor je eindrapport berekend wordt. Als je niet al te slecht bent in wiskunde kun je daarna zelf uitrekenen welke cijfers je tenminste moet halen om over te gaan.

En ik neem aan dat ze bij jullie op school ook 'bevorderingseisen' hebben (ik weet niet hoe dat in Belgie heet) waarin je zelf op kunt zoeken hoeveel 'buizen' je mag hebben om over te kunnen.