Wat zijn de consequenties als ik het eerste jaar stop tijdens mijn propedeuse? Hbo

Ik ben van plan om te stoppen met mijn huidige opleiding bedrijfseconomie en ben van plan om hierna het vwo te doen (na de zomervakantie)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Qua studiefinanciering: die moet je stopzetten: http://www.ib-groep.nl/particulieren/studiefinanciering/sfho/stopzetten/stopzetten.asp Je bent nu dus wel een jaar stufi kwijt.

Qua OV studentenkaart: ook stopzetten: http://www.duo.nl/particulieren/reizen/stopzetten.asp

Qua: studie zelf, als je niet genoeg punten hebt heb je je propedeuse niet gehaald en geen recht op de universiteit.

Of bedoel je nog andere consequenties?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dank je wel consequenties in de zin van wat ik nu allemaal moet inleveren en wat eventuele gevolgen kan hebben in mijn verdere schoolcarriere
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt een jaar studiefinanciering verspeeld maar je kunt nog alles doen op school wat je wilt (als je uiteindelijk zelf betaalt of een lening aanvraagt). Inleveren: zie link en vraag het op je hbo.