Is games verkopen op school verboden?

Ik wil wat games gaan verkopen op school maar weet niet of het mag. Iemand tips

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Het mag niet. Ten eerste moet je belasting betalen over alles wat je verkoopt en verder heb je te maken met auteursrechten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je mag geen handel drijven op school.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In kleine hoeveelheden mag je games verkopen
maar alleen originele dus geen gebrande games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dat aan een medeleerling doet, doe het dan buiten schooltijd en niet op het terrein van de school. Daar is niets illegaals aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegenwoordig is in het knotsgekke land alles verboden :P

En als het legale zijn is er niks mis mee. Al moet je niet elke week aan de halve klas games verkopen. Maar af en toe onder elkaar maakt vast niet uit.