Moet je in een cv je beschikbaarheid aangeven?

En geef je een cv best af in een enveloppe of gewoon zo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (2)

Een C.V is alleen een overzicht van wat je gedaan hebt in je leven wat relevant is voor de functie.
Beschikbaarheid zet je in de bijbehorende brief, waarin je jezelf even voorstelt met reden van sollicitatie
anneliez
9 jaar geleden
Er zijn heel veel verschillende manieren om een CV te maken. Vaak is het zo dat als je het op je eigen manier doet je een beetje opvalt. Wel zijn er goede richtlijnen voor. Op de website van werk.nl (UWV) kan je deze vinden: https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/meer_weten/solliciteren/hoe_maak_ik_een_cv_en_sollicitatiebrief/hoe_maak_ik_een_cv

Een CV stop je met de bijbehorende sollicitatiebrief in een enveloppe. Het werkt altijd het beste om deze persoonlijk af te geven bij het bedrijf in kwestie. Ook kan je hem per post versturen.

Succes!