Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik studiefinanciering aanvraag, maar ik wil geen ov-reisproduct, kan ik dit geld wat ik daarvoor zou krijg tegoed krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
924
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nog geen eens uit te rekenen. Je krijgt namelijk niet een vast bedrag per periode om te reizen. Je kunt gewoon gratis reizen, of je nou de ene week van zuid naar noord Nederland reist of niet, het is gewoon gratis. De ene week ben je 80 euro kwijt, de andere week misschien 10.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Krekatos: Dat hoeft op zich geen probleem te zijn. Er is immers wel een prijs vastgesteld voor hoeveel een studenten-ov kost per maand, dat bedrag moet je bijvoorbeeld terugbetalen wanneer je niet (op tijd) afstudeert.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, je OV-kaart is niet inwisselbaar voor geld of tegoed.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Om het bovenstaade incomplete antwoord aan te vullen: als je stage gaat lopen of een studie gaat volgen (wel op naam van Nederlandse school) in het buitenland dan kan je ongeveer 80 euro per maand krijgen als je je ov opzegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding