Ja je moet eerst 3vwo doen. Het is sowieso erg ongebruikelijk om deze switch te maken. En er zullen ook uitzonderingen zijn. Er wordt vaak gekeken naar de capaciteiten van een leerling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De meest voorkomende switch is van 5 Havo (dus nadat je geslaagd bent voor je examen) naar 5 VWO. Van 3 havo naar 4 vwo kan volgens mij niet.