welk profiel heb ik en hoe kan ik het wijzigen in digi-d?

Ik heb C&M met economie. Is dit dan een combinatie van C&M met E&M of gewoon C&M? Ik zit nu in havo 5, val ik dan onder het 'oude' profiel of het 'nieuwe'?
Dit heb ik namelijk nodig voor het invullen van mijn digi-d om mij aan te melden voor een vervolgopleiding. Ik heb een combinatie van 'C&M en E&M nieuw' maar begin nu te twijfelen. Hoe kan ik dit evt. wijzigen en welk profiel heb ik nu echt?

De vakken die ik heb zijn:
Wiskunde A
Beeldende Vormgeving,
Duits
Nederlands
Engels
Geschiedenis
Economie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zegt zelf dat je C&M hebt met economie, dus dan heb je C&M. Ik ken ook wat mensen die economie hebben als vak ernaast. Je moet dus invullen dat je C&M doet en dat is ook het nieuwe profiel.

Je kunt gewoon bij de site van digi-d je instellingen wijzigen als dat nodig is, maar als je C&M en nieuw profiel heb aangeklikt, dan is het goed zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt het "nieuwe profiel". Je hebt gekozen voor het profiel CM, maar met jouw vakkenkeuze had je net zo goed EM kunnen kiezen. je zit dus inderdaad in beide profielen. Maar omdat er maar eentje ingevuld wordt moet je kiezen. Je hebt op jouw school voor CM gekozen, dus is het logisch om ook nu CM in te vullen. Dat je ook in EM zit doet eigenlijk niet ter zake op dit moment. Als je je aanmeldt wordt er namelijk (ook) gekeken naar je vakkenpakket. En daarmee heb je een brede keuze gemaakt, dus veel mogelijkheden voor je vervolgstudie.

Gewoon CM - nieuw profiel invullen dus :-)