Onder wat voor soort opleiding valt een opleiding waar je pacemakers of iets dergelijks leert 'ontwerpen' en 'bedenken'?

Op wat voor soort opleiding combineer je 'technologie' met 'biologie'? Dus pacemakers maken enzovoort. Zijn deze scholen er alleen op universitair niveau?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je pacemakers wilt maken zou ik voor electronica gaan maar het is niet zo dat een pacemaker bedacht, ontworpen en geproduceert word door een super dokter ofzo.

Bij zulke mooie uitvindingen is het vaak de medische sector die aangeeft wat er nodig is voor aparaatje en wat het moet kunnen doen, de electronica markt probeert daar dan iets voor te bedenken.

Saludos,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site www.youchooz.nl is heel veel te vinden over beroepen en opleidingen in de gezondheidszorg en welzijn. Er zijn 26 opleidingen die daarbinnen iets te maken hebben met techniek. Misschien zit er iets voor je bij!