Ik wil mijn spreekbeurt over free running houden (of ook wel le parkour) maar ik kan geen spreekbeurtpakket vinden, waar kan ik die bestellen??

Toegevoegd na 9 minuten:
en voor mensen die niet weten wat een spreekbeurtpakket is, dat is een pakket waar plaatjes enzo in zitten om uit te delen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van zelf maken aan de hand van informatie ie je verzameld ??
Spreelkbeurtpakket.....gekker moet het toch niet worden.
Waarom niet inclusief spreker ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je houdt geen spreekbeurd omdat de Juf geen zin heeft om les te geven, maar om jou te laten leren hoe je er 1 zelf maakt
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Zeker nooit een spreekbeurt meer gehouden na het jaar 2000 Marleen? Een spreekbeurtpakket, is een pakket met allerlei informatie over een bepaald onderwerp. Heel veel bedrijven werken daaraan mee. Je kan ze bijvoorbeeld bestellen van:
Ajax
Donald Duck
Scouting etc etc. Het is geen voorbereide spreekbeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt helemaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@HeerVoldemort : eerlijk gezegd, niet meer na 1988. Maar tot die tijd was het wel een van mijn favoriete onderdelen op school ; zelf dia's maken/tekenen bij je presentatie enzo ; erg leuk. Ik heb echter kinderen, dus 'spreekbeurtpakket' ken ik wel, maar dan vooral in de commerciele sfeer ; een vet reclamepakket met eenzijdige informatie van McDonalds en Coca Cola enzo- zeer slecht plan. En ja, ik ken ze ook van de tandarts, de scouting etc. Maar dat vind ik net zo goed luiewijvenwerk. Aanvullende info, foto's en showmateriaal, uitdeelmateriaal zelfs, okee, maar een spreekbeurt moet je primair zelf maken. In elke klas zie je het zelfde rijtje (wel degelijk grotendeels voorgekakte !) spreekbeurten-met-uitdeelpakket voorbij komen ; vreselijk. Vreselijk saai ook. (En ja, zowel ikzelf als mijn dochters hebben dan ook nooit lager dan een 9 voor een spreekbeurt gehad, behalve van de laatste 1 van mijn jongste dochter voor haar eerste Duitse Referat ;-) Wees origineel ; dat levert veruit de meeste punten op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel een keer een spreekbeurt pakket besteld, maar dan vooral om de dingen die erbij zaten voor de klas en een poster ervan (van de kindertelefoon) Ik maakte de rest van de spreekbeurt trouwens wel zelf, vond het maken altijd erg leuk, het voor de klas staan spreken wat minder. Maar voor zulke dingen is een spreekbeurt pakket wel handig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo doe ik het ook, ik vind het geweldig om een spreekbeurt te bedenken en er informatie over te zoeken, en dan zelf ook nog een goede powerpoint maken, dus ik denk dat marleen het niet helemaal begrijpt, met spreekbeurtpakket bedoel ik stickers/posters, GEEN VOORGETYPTE SPREEKBEURT!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zoekt dus gewoon reclamemateriaal. Als dat past bij je onderwerp, zal dat er wel zijn. Als dat niet past bi jouw onderwerp, zul je zelf achter plaatjes aan moeten. Maar 'uitdelertjes' zijn geen voorwaarde voor een goede spreekbeurt, hoor.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Hehe ik moest ook eerst uitzoeken wat een spreekbeurt pakket was, ik geef leiding op scouting, en ik had een paar kinderen die me er naar vroegen. Mijn laagste cijfer voor een spreekbeurt was een 7 herinner ik me nog, ging over de poolvos, ik had te weinig plaatjes :-( Ik vind een spreekbeurt pakket een goed initiatief eigenlijk. Ook met zo'n pakket moet je alsnog je informatie zelf verwerken tot een goed verslag. Er zijn natuurlijk altijd mensen die het liefste een complete spreekbeurt downloaden, en dat vind ik ook niks. Maar een pakket waar je extra informatie uit haalt, en misschien wat plaatjes en eventueel een poster vind ik niks mis mee. Of je dat nou (gratis) besteld (zodat het er mooi uit ziet) of download en lelijk uitprint, blijft hetzelfde principe.

Het beste antwoord

Een pakket kan ik zo niet vinden, maar wel een stel websites met informatie over Free running.

Misschien dat je daar wat mee kan.