Allereerst wordt er gekeken of je recht hebt op studiefinanciering. Daarna gaat het in periodes.
Studiefinanciering word verstrekt ieder kwartaal na de aanvraag. Als je hem nu hebt aangevraagd zou je vanaf 1 april recht hebben op studiefinanciering. Echter komt studiefinanciering pas op de 24e van de maand binnen.
Daarna krijg je gewoon iedere maand studiefinanciering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat duurt altijd TE lang. Ga als de wiedeweerga naar het loket in je woonplaats, neem alles mee en regel het meteen. (Kijk wel eerst wanneer ze open zijn)