Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat wordt er bedoeld met het integratieaspect in deze tekst?

De vermelde wenselijkheden, benodigdheden (met name benodigde finan¬ciële middelen) en te nemen maatregelen moeten vanuit het perspectief van bedrijfsmatig handelen verantwoord en beargumenteerd zijn, ook het integratieaspect (het vinden van een juiste balans).

Ze hebben het over balans? maar balans waarin? bedoelen ze hier de kosten -baten verhouding?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het heeft betrekking op het schrijven van een beleidsplan

Toegevoegd na 49 minuten:
Het is niet mijn tekst, het is de opdracht zoals ik hem gekregen heb, Het ligt dus niet aan mij dat het zo onduidelijk is :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geen wonder dat je daar geen touw aan vast kunt knopen! ;-)

Dit is meer dan verschrikkelijke en onleesbare ambtelijke taal. Als je dit beleidsplan moet lezen, dan zou je dat moeten weigeren. En als je dit beleidsplan zelf aan het schrijven bent, dan raad ik je aan normaal Nederlands te gebruiken.

Volgens mij wordt er dit bedoeld:

- Er gaat iets veranderen, en daar zijn spullen voor nodig en ook geld.
- Dat mag, maar het bedrijf mag er financieel niet onder lijden.
- Er moet duidelijk aangeven worden waarom de wensen noodzakelijk zijn.
- Door de verandering mag niet het hele bedrijf op zijn kop worden gezet, en de veranderingen moeten passen in de manier waarop het tot nu toe gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met het "integratieaspect" wordt hier bedoeld: rekening te houden "met het oogpunt op integratie" en de juiste balans daarin te vinden in het te voeren beleid!
Balans betekent hier "evenwicht" en geen kosten- batenverhouding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding