Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

geven ze in de universiteit van Keulen ook les is Engels?

hoi ,
ik verhuis binnenkort naar Eupen en ik vroeg me af of ze in Universität zu Köln (Duitsland) les geven in het Engels? Of geven ze het alleen in het Duits?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja dat doen ze. Sowieso de engelse lessen worden daar in het engels gehouden. Misschien af en toe een woordje Duits tussendoor maar hoofdzakelijk engels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je snelle antwoord. Ik vraag me ook af of ze de behalve Engelse lessen , zoals wiskunde & natuurkunde ook in het Engels houden? want Duits is een probleem voor me ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen keus, ik moet meeverhuizen met mijn ouders ;) en aangezien dat ik geen Duits kan zou ik graag les volgen in het Engels, wat makkelijker is voor me. En faculteit als wis-/natuurkunde zou in het Duist wel moeilijk zijn ,voor mij toch.
Op iedere Universiteit hebben ze Engels in Europa.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het het handigst als je even contact met hen opneemt met alle vragen die je hebt. Hun site is in het Duits, Engels en Chinees. Zij kunnen je het beste informeren.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding