Zijn er eisen voor het MBO vastgelegd wat je moet hebben voor een diploma?

Zijn er eisen voor het behalen van een MBO diploma?
Ik zit namelijk op een MBO school en samen met vele medestudenten hebben wij het idee dat de school totaal geen idee heeft wat de school uberhaupt moet doen. Zo hebben we maar twee en een halve dag per week les. Weten de leraren niet wat nou de bedoeling is voor de grote eindopdracht en wordt de eindopdracht 10 weken voordat hij klaar moet zijn zo ineens aangepast terwijl we er al een heel jaar mee bezig zijn. Dit kan toch niet zomaar?
Er zitten zelfs mensen bij ons in de klas die het derde jaar nog niet eens officieel gehaald hebben?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

voor dergelijke klachten kan je contact opnemen met JOB.
Jongeren Organisatie Beroepsonderwijs.