Is het mogelijk na het zakken van 6vwo certificaten aan te vragen voor de vakken waarvan je een vold, heb gehaald en de onvold vakken opnieuw te doen?

ik zit nu in 6 vwo maar ik wil graag weten of het mogelijk is in het geval je niet slaagt voor het eindexamen certificaten aan te vragen voor de vakken waarvan je wel geslaagt bent. Zodat je op de vavo alleen de vakken waarvan je niet geslaagt bent opnieuw hoeft te doen. Zodat je als je die vakken ook hebt gehaald je alle certificaten in kan leveren voor een geheel diploma.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja; het is mogelijk om certificaten te krijgen voor de vakken waarin je geslaagd bent. Met een d. Dan is het dus ook mogelijk om later via VAVO het restrende vak of de resterende vakken te halen.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt voor je antwoord. Maar zou je mij uit kunnen leggen wat je bedoelt met 'Met een d'. alvast bedankt,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geslaagd in plaats van geslaagt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow haha oke bedankt