In een aantal beroepen heb je met hoeken te maken welke zijn dit bijv?

Je kan kiezen uit ontwerper van stoelen leraar frans piloot tandarts caissière bij albert heijn groenteman metselaar en architect

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo. Is je huiswerk weer gemaakt. Das toch mooi...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjongejonge, in welke hoek heb je je hersentjes verstopt? In de poppenhoek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje contekst zou prettig zijn.
Ben je geobsedeerd door hoeken?
Of is dit een opgave bij wiskunde?

Het beste antwoord

Een metselaar; staat het muurtje recht of niet? Moet hij haaks staan op een andere muur of een bepaalde hoek ?

Een piloot; daalhoek en starthoek.

Een ontwerper van stoelen; onder welke hoek moet de leuning staan voor een comfortabele stoel ?

Een architect; Bij het ontwerpen van gebouwen is het belangrijk om te kijken naar de hoeken in constructies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Achritect (moet alles goed tekenen, dus ook met hoeken) en metselaar (die moet kijken of alles recht of in de juiste hoek word gemetseld)
12 jaar geleden
De hoek waarmee de piloot zijn vliegtuig los laat komen van de startbaan is belangrijk! Zijn staartje moet namelijk heel blijven....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boksen... Ik denk architect inderdaad en misschien ook wel paperclip buiger. hahaha LOLZ