Moet je Latijn gedaan hebben om de studie tandheelkunde te volgen ?

ik doe nu wetenschappen wiskunde

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

Neen ,je moet absoluut geen latijn hebben gedaan om het te volgen,het is wel handig voor de woorden die je moet leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je info ! ; )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zit trouwens ook op wetenschappen wiskunde:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh word maatjes :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het echt een leuke richting en ook nog interessant voor later : ). Alleen wordt er me vaak de vraag gesteld of het niet beter is dat ik daarvoor Latijn zou volgen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh leer manieren :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ zusperwoeme,latijn is handig omdat je dan je geheugen traint en je leert eigenlijk een soort van leren,maar als je verder studeert ben je bijna niks met latijn behalve verbanden brengen in talen of als je latijn leerkracht wil t worden maar als enige beroep sluit je dus latijn leerkracht uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, dankuwel!
Nee hoor. Vroeger moest je een collegium doctum of zoiets volgen om je latijn te leren, maar dit is al jaren geleden afgeschaft dacht ik