Welke MBO opleiding past het best als je later een eigen B&B wilt opzetten?

Ik zou later een Bed and Breakfast willen beginnen in Spanje. Maar ik weet niet welke MBO opleiding daar het beste bij past.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Horeca en toerisme! Www.mon3aan.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je het beste kunt doen is een opleiding Leisure & Hospitality. Er zijn dan opleidingen mogelijk op niveau 2, 3 en 4. Kijk maar eens op websites van een ROC (Regionaal Opleidingen Centrum) bij jou in de buurt; door heel Nederland zijn wel MBOopleidingen in de richting Toerisme (of zoals ze dat nu zo mooi noemen"Leisure & Hospitality")
Vraag je decaan om meer informatie. Eind januari hebben de meeste ROC's ook open dagen!