Leren en veel bier drinken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgorde klopt niet:
veel bier drinken en eens in de drie maanden een boek uit je kop leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar al die minnetjes voor zijn? Alleen omdat m'n volgorde niet klopt?
teusvh
12 jaar geleden
Je hebt ook van mij een minnetje gekregen, omdat je of de studie of de vragensteller niet serieus neemt.
Je leert de inhoudsopgave van de wetbundel uit je hoofd, zodat je weet waar de regelgeving staat, over het betreffende onderwerp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede jurist heeft o.a. leren lezen wat er staat. Je zult begrijpen dat het onmogelijk is om hier te vertellen wat je 'precies' doet in een rechtenstudie.