Kan je, nadat je al hebt aangemeld voor een opleiding (HBO), het nog wijzigen/veranderen?

Ik heb me een aantal weken geleden aangemeld voor Fontys lerarenopleiding Frans 2e graad DEELTIJD. Maar die DEELTIJD moest VOLTIJD zijn. (Ik kom anders ook niet in aanmerking voor studiefinanciering + OV-chipkaart) (Epic Fail). Heel dom van me dit, maar kan men dit nog veranderen? Of moet je overnieuw aanmelden ofzo?

Heb Fontys al gemaild, maandag ga ik langs mijn decaan. Maar ik stress, wil graag nu al wat weten..

Alvast bedankt en sorry voor mijn taalfouten (als die er zijn).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is helemaal niet nodig om daarover te stressen. Een aanmelding is geen contract.

Wacht rustig het advies af van je decaan, en bel eventueel Fontys maandagmorgen even op, met de vraag of ze je email hebben gezien. Kun je meteen vragen wat je nu het beste kunt doen. Iets wijzigen of opnieuw aanmelden.

Goed weekend! ;-)