Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je, nadat je al hebt aangemeld voor een opleiding (HBO), het nog wijzigen/veranderen?

Ik heb me een aantal weken geleden aangemeld voor Fontys lerarenopleiding Frans 2e graad DEELTIJD. Maar die DEELTIJD moest VOLTIJD zijn. (Ik kom anders ook niet in aanmerking voor studiefinanciering + OV-chipkaart) (Epic Fail). Heel dom van me dit, maar kan men dit nog veranderen? Of moet je overnieuw aanmelden ofzo?

Heb Fontys al gemaild, maandag ga ik langs mijn decaan. Maar ik stress, wil graag nu al wat weten..

Alvast bedankt en sorry voor mijn taalfouten (als die er zijn).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is helemaal niet nodig om daarover te stressen. Een aanmelding is geen contract.

Wacht rustig het advies af van je decaan, en bel eventueel Fontys maandagmorgen even op, met de vraag of ze je email hebben gezien. Kun je meteen vragen wat je nu het beste kunt doen. Iets wijzigen of opnieuw aanmelden.

Goed weekend! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding