Hoe kom ik aan een stageplek in Egypte?

Ik ben veel op internet gaan zoeken maar ik kan haast niks vinden. En school kan heel weinig voor mij doen. Dus kennen jullie misschien een site die mij daarbij kan helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

de oplossing voor buitenlandse stages zijn : bemiddelingsbureaus. ze zitten over de hele wereld. het verschild per bureau wat ze voor je doen, maar de meeste helpen met het vinden van een stage + woonvestiging. ze kosten natuurlijk wel wat geld. maar zonder hun is het vinden en regelen van alles een stuk lastiger. sommige helpen ook nog met: visum, ophalen vanaf het vliegveld, organiseren met de andere studenten kennismakingsavonden, als je in de problemen komt heb je iemand om op terug te vallen. ik weet je opleiding niet, maar je kan bijna alles doen in het buitenland. alhoewel accountancy of iets juridisch lastig word. zie bronnen voor links/ site naar bemiddelingsbureaus in egypte

Allereerst moet je jezelf eens afvragen wat voor een soort stage wilt doen. Je kan dan gaan zoeken op soorten bedrijven in het binnen en buitenland. Om zomaar te zeggen dat je in Egypte wilt stage lopen is niet helemaal reëel. Je moet van te voren eerst goed nadenken waarom je in het buitenland wilt stage lopen en wat je wilt leren bij dat bedrijf. Kan het bedrijf je bieden wat je wilt? Misschien dat je nadat je dit hebt geformuleerd wel in bijvoorbeeld China wilt gaan stage lopen bij een bedrijf dat echt bij je past. Waarom wil je zo graag naar Egypte?

Bronnen:
Ervaring

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100