5 dacht ik. Volgens mij is 550 een totaalscore en heb je dan geen fouten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de site van Sevendays staat dat als je 545 wil hebben dat je 25 fouten mag hebben!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hangt van de normering van de toets af en die is elk jaar anders.

In 2012 was een score van 171 of 172 van de 200 vragen goed beantwoord nodig voor een cito-uitslag van 545. Dat waren toen dus 28 of 29 fouten.