Dit is om fraude te voorkomen. Examens op het universiteit worden streng gecontroleerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Ze staan buiten niet binnen de toetsruimte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat begrijp ik ook. Ze zorgen ervoor dat de studenten geen 'verboden hulpmiddelen' meenemen in de toetsruimten.
Drepolli
12 jaar geleden
Vreemd want je wordt niet gefouilleerd oid en je loopt zo naar binnen dat ik bij wijze van spreken een kalasjnikov naar binnen kan nemen. En fraude is kinderspel als je het echt wilt, echter wil ik niet zo mijn diploma behalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan vraag ik me af op wat voor school je zit. En dan raad ik je aan om persoonlijk aan die persoon/personen te vragen wat hun functie is. Als jij een AK kan smokkelen naar binnen dan zou ik zsm een melding ervan maken. Je zou niet willen dat er een misdaad wordt gepleegd a la American Style. :p http://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Tech_massacre
Drepolli
12 jaar geleden
Ik zit op de slechtste universiteit van Nederland dus dat zal het verklaren.
Dat zijn volgens mijn geen beveiligers maar surveillant

Toegevoegd na 1 minuut:
drukt even te snel op de antwoord toets.
Deze mensen controleren of de studenten geen verboden spullen bij zich hebben en niet afkijken.
ronron1212
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Nee de surveillanten zijn de oude bejaarden dit zijn echt beveiligers en hebben ook zo'n outfit
ronron1212
12 jaar geleden
nog nooit van oude bejaarden gehoord.
maar ik ben dan wel benieuwd welke unie dat dan is ik zie ze nooit en ik werk toch al erg lang op een unie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bejaarden zijn altijd oude mensen ;)
ronron1212
12 jaar geleden
oude bejaarden is volgens mij iets anders. Je bent oud of je bent bejaard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk discussie punt, je bent met je 65 ste bejaard, ben je dan ook oud?
Ben je met 65 een jonge bejaarde?
Bejaard is voor mij een soort van synoniem voor oud, maar kan er naast zitten
ronron1212
12 jaar geleden
oude bejaarden is toch wel dubbel.
het het is verder maar hoe je er naar kijkt oud is tegenwoordig niet direct als 65 bent of ben je dan ook direct bejaard. ik ken dat heel veel oude en bejaarden die het nog beter doen en meer energie hebben dan die wat jongere oudere van in de veertig
Drepolli
12 jaar geleden
60-70 jonge bejaarden 70-80 zijn bejaarde 80+ oude bejaarden, maar goed het gaat niet om het pleonasme maar om de vraag :p
Normaliter zouden er surveillanten (deze kunnen alle leeftijden hebben en zijn niet persee bejaard; reactie op de reacties bij voorgaande antwoord) bij zijn. Inderdaad om fraude tegen te gaan.

Waarom nu ineens (duurbetaalde?) beveiligers... Geen idee... vraag het je school, want dit is volgens mij echt niet overal zo. En als dat wel zo is, mogen ze daar op gaan besparen... :P

Antwoorden kunnen we hier alleen gissen...
Niet voldoende surveillanten beschikbaar? Problemen gehad met betrouwbaarheid van Surveillanten?
Stageopdracht voor mensen die opleiding beveiliging doen?

Dat laatste is niet eens zo gek, twee vliegen in één klap.

Inmiddels trouwens een link gevonden die je een mogelijk antwoord kan geven.