Heeft iemand ervaring met de studie Film- en Literatuurwetenschap in Leiden? Ik overweeg deze studie en wil graag weten hoe studenten deze beleven.

Dit jaar doe ik eindexamen en ik moet dus een studiekeuze gaan maken. Ik wil graag horen wat studenten van deze studie vinden/hebben gevonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Omdat ik zie dat er nog geen reacties zijn, en de studie ook vrij onbekend en klein is, heb ik een tip. Misschien kun je mailen via de site (contact) van de hbo/universiteit in leiden. Daar kun je je vaak ook aanmelden voor een meeloopdag. Misschien kun je dan je keuze maken!

Succes!