ik heb morgen een belangrijke toets latijn maar kan me geheel niet meer concentreren en voel me moe zwak en ziek, wat kan ik lees omschrijving aub ?

doen on toch een goed cijfer te halen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor deze keer te laat. Daar is niets meer aan te redden. Maar voor volgende keer: Begin gewoon op tijd met leren. Leren is een process waar tijd voor nodig is. Als je gewoon 4 weken geleden al begonnen was met de stof bij te houden, had je nu geen probleem gehad.

Ga op tijd naar bed en sta morgen om 6 uur op om nog het een en ander te leren. 's ochtends heb je een fris geheugen dus kan je meer opnemen! Succes

Laat het nu los, ontspan en wens jezelf toe dat je het kunt. Zelfvertrouwen. De wereld vergaat niet en jij ook niet.

Probeer nog wat te leren, vanavond nog wat, en morgenochtend. Ik leg altijd m'n boeken onder m'n kussen 's nachts... Ze zeggen dat het werkt :) Maar meer kan je niet doen, je bent veel te laat begonnen. Als je morgen merkt dat je je ziek voelt, ga dan niet naar school, dan kan je thuisblijven én kan je later de toets inhalen. Maar verder zou ik geen goed cijfer verwachten, als je nú gaat beginnen aan een belangrijke toets morgen...

Ik weet niet of dit op jouw school ook geldt, maar bij mij kun je je ouders een briefje laten schrijven dat je niet hebt kunnen leren omdat je ziek was. Baat het niet dan schaadt het niet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100