Hoe kan ik mijn toets goed maken?

Ik heb morgen een Engels toets en ik heb 'm best goed voorbereid alleen heel vaak als ik een toets voor me neus krijg, krijg ik een black out en ga ik ook allemaal stomme foutjes maken. Hebben jullie tips? Ik ben niet goed in engels dus ik kan zo'n blackout er niet bij hebben....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je moet je leren beter te ontspannen, en zelfzekerder zijn. Je hebt het geleerd? Goed, dan ken je het. En mogen ze vragen wat ze willen. Een foutje kan gebeuren maar je test zal wel goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer heel helder na te denken.
Een blackout is altijd lastig probeer gewoon niet te haasten met de toets
Het gaat om de antwoorden niet om de snelheid. Doe het rustig in je eigen tempo dan komt het wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval op tijd naar bed gaan zodat je goed uitgerust bent. Dan moet je nu opschieten want het is nu al half één in de nacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mmmm Miss moet ik ook eens gaan slapen
Zorgen dat je relaxed bent. Dus niet vlak voor de toets nog even snel alles doorlezen, want dan kom je in de war. Vertrouw op jezelf. Je eerste gedachte is over het algemeen het beste, dus hou je bij dat antwoord. Ga niet achteraf dingen zitten verbeteren, maar daar wordt het juist slechter van. Geef je blackout geen kans en maak gewoon spontaan je toets, dan zal je zien dat je het veel beter kent dan je gedacht had. Laat je ons nog even weten hoe het gegaan is? Succes, je kunt het ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vul meestal in wat het beste klinkt spreek de woordjes zachtjes voor je uit, of de zinnetjes