Wat betekend dit? ''Niet geverifieerd door een onderwijsinstelling of DUO.''

Het gaat over een opleiding waar ik me voor wil inschrijven, <

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

DUO is de Dienst Uitvoering Onderwijs, en die heeft een afdeling Diploma-erkenning en Legalisatie. Als je je inschrijft voor een opleiding vragen ze naar je diploma's en die worden dan door DUO nagetrokken.
Blijkbaar is dat in jouw geval (nog) niet gelukt. Maar geen paniek, toen ik me dit voorjaar inschreef voor een HBO-studie werd mijn doctoraaldiploma van de RuG ook niet herkend. En de RuG houdt z'n zaakjes goed bij hoor. Dus geen probleem, ze hadden al een kopie van het origineel en over DUO heb ik nooit meer iets gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, dankjewel!