Wat is een goede university voor management in Amerika?

Ik wil graag in Amerika gaan studeren, het liefst in Californië. Weet iemand een goede university daar? Ik wil graag management gaan studeren. Het liefst ook nog een beetje betaalbaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed en betaalbaar gaan niet samen in de VS, al helemaal niet in Californië.

Antwoorden (1)

Een hele goede school is Haas Business School at Berkeley, kost alleen wel 50,000 dollar/jaar. Ik weet niet wat je budget is.

http://grad-schools.usnews.rankingsandreviews.com/best-graduate-schools/top-business-schools/mba-

In CA zijn nog veel meer Management scholen maar betaalbaar wordt wel een heel relatief begrip:

http://www.universityofcalifornia.edu/academics/business.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha bedankt. 50.000 dollar per jaar ligt wel buiten mijn budget. Weet je toevallig waar je op al die sites de prijzen kan vinden?