Wat is de Engelse term voor zelfstandig werken?

Voor een verslag moet ik Engelse literatuur zoeken. Mijn onderwerp is zelfstandig werken in het basisonderwijs. Maar wat is zelfstandig werken in het Engels?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik bedoel hierbij het zelfstandig werken van leerlingen. Ik heb al gezocht op:
- independent learning
- self-reliant learning
- cooperative learning

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat de kinderen zelfstandig aan het werk gaan, of dat de leerkracht zichzelf als zelfstandige laat inhuren?

Antwoorden (1)

In dit geval niet letterlijk te vertalen. In de context is het dan: independent teacher, dus als ww: independent teaching.

http://www.nats.org/programs/independent-teacher-fellowship.html

Toegevoegd na 2 minuten:
in het algemeen: working as an independent

Toegevoegd na 2 uur:
Oke, da's wat anders:

working/learning
-independently
-individually

Toegevoegd na 2 uur:
Waarbij "indepently" vlgs mij niet de juiste gevoelswaarde heeft, immers er is nog wel een docent aanwezig (die mogelijk, indien nodig ondersteuning biedt).

De kinderen werken ieder voor zich, dus ik zou voor "individually" opteren.

Toegevoegd na 4 uur:
education in an autonomous fashion

-autonomous learning
-autonomous student

http://www.ntlf.com/html/lib/faq/ts-indiana.htm

Toegevoegd na 4 uur:
Bovenstaande lijkt me wel van toepassing. Zo niet, kan je nog uit 3 pagina's kiezen:

http://nl.bab.la/woordenboek/nederlands-engels/zelfstandig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou denk ik voor individually kiezen. +