Ik doe op dit moment een Universitaire studie aan de Erasmus Universiteit maar wil switchen naar een andere studie. Kan dat?

Ik weet nog niet exact naar welke andere studie ik wil, binnen/buiten de erasmus universiteit en misschien zelfs wel een HBO studie? Kan ik nog overstappen en nog elders beginnen. één periode inhalen vind ik geen probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Biedt de Erasmus Universiteit dan ook niet-universitaire studies? ;) (Sorry, maar als student Nederlands aan de Radboud Universiteit Nijmegen kon ik het toch niet laten om daar wat over te zeggen...) :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je maar snapt wat ik bedoel. Dat is het doel van mijn communicatie altijd ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ligt het aan mij maar ik snap echt niet waarom je die vraag hier stelt, want op jouw universiteit, en de school waar je overweegt naar toe te gaan stikt het van de personen en instanties die je alle informatie kunnen geven die je nodig hebt voor deze vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gisteren was het zondag. Dan zijn die instanties dicht en ik wou toch graag een antwoord op deze vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan nog kan je beter een studieadviseur raadplegen dan een stel vreemdelingen die geen (of veel minder) kennis van zaken hebben dan een studieadviseur die je er álles over kan vertellen.

Antwoorden (1)

Vaak kun je binnen dezelfde universiteit alle colleges volgen die je maar wilt. Wat overstappen makkelijk maakt. Wel is t handig om dit met een studiebegeleider door te spreken. Vaak kun e ook bij andere universiteiten colleges volgen. Maar ook hier geld dat als je het als volledig programma wilt volgen contact met een studiebegeleider handig is :)