Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een hbo opleiding gespreid betalen? Bijvoorbeeld in termijnen?

Een hbo opleiding kost tegenwoordig al gauw 1700 euro + nog de boeken erbij, kan ik dit in termijnen betalen en zijn hier vaste regels voor?

Toegevoegd na 2 uur:
Werkt dit ook zo als je een opleiding in februari begint?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
908

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat verschilt per school, maar die mogelijkheid is er zeker. Het varieert tussen de 6 en 10 termijnen. Als je 6 termijnen heb betaal je van oktober tot en met april m.u.v. de maand december. 10 maanden betaal je elke maand dat je op school zit. Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dit kan wel maar dat is tegenwoordig ook afhankelijk van de onderwijstinstelling. Je kunt het beste dus even contact openemen met de school.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij op de universiteit kon je in 4 termijnen betalen. Hopelijk kan dat bij jou HBO ook. Vraag even na.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet op welke school je zit, want misschien verschilt dit per school. Maar ik kreeg via Studielink de mogelijkheid op 10x170 te betalen in plaats van ineens het volledige bedrag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding