Is het nou wel of niet mogelijk om een taal vervroegd te laten vallen op het vwo?

Ik ben door de war de ene site zegt wel de andere niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nederlands en Engels zijn verplicht. Andere talen kun je op een gegeven moment laten vallen of gewoon niet kiezen. Hoe dat op jouw school is kunnen we hier niet beantwoorden. Elke school heeft bepaalde vrijheden om lessen aan te bieden, verdeeld over de leerjaren. Soms is het mogelijk om iets vervroegd te laten vervallen, maar dat is echt afhankelijk van je school!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

soms kun je eerder een taal laten vallen als je kunt aantonen dat je dislectisch ben en dat bepaald de school dan of het wel of niet mag. sommige scholen zijn er makkelijker in dan andere scholen.je moet wel een hele goede reden hebben!

Toegevoegd na 17 seconden:
dyslectisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bespreek het eens met je mentor op school hij/zij zou je een goed antwoord moeten kunnen geven succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*In de war