Kan ik van school veranderen tijdens 4 vwo?

Hi ik doe 4vwo en ik zit in amsterdam op school en ik woon in amersfoort, ik moet elke dag met de trein naar amsterdam en dat is best vermoeiend. Nu is myn vraag of ik van school kan wisselen tijdens het schooljaar.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Het hangt denk ik van de school af waar je heen wilt, je moet contact opnemen met de school waar je heen wilt gaan en met hun bespreken hoe en wat. Het is sowieso mogelijk aangezien mijn zusje het vorig jaar ook heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kan dat, mensen die verhuizen starten ook halverwege het jaar op een nieuwe school. Veel mensen vinden het prettiger om na de zomervakantie op een nieuwe plek te starten, maar niks houdt je tegen om nu van school te wisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een goede reden is voor een schoolwissel en de school heeft plek lijkt het me gewoon kunnen. Je kan tenslotte ook van school wisselen als je verhuist naar een andere stad. Als je ook nog een goede en gemotiveerde leerling bent scheelt dat wel. Maak eerst de keus naar welke school je zou willen en informeer of ze plaats hebben.
Mocht je achter zijn of ze werken uit andere boeken kun je voorstellen dat je in de weekends en herfstvakantie de stof inhaalt. Succes, ik hoop voor je dat het lukt.