Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wordt misschien reviewschrijver , hoe moet ik nou echt een goeie review scrijven? Ik vraag echt om een basis. Ik moet schrijven over Apps etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Mss door de t achter ik wordt weg te laten....het is namelijk ik word...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ezelsbruggetje daarvoor: Ik, wil geen T(hee) ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of vul een woord in waar je het kan horen: Ik fiets (geen "t")
hij fietst (wel een "t")
idd, correct taalgebruik is essentieel. maar ik zou ook proberen jezelf vragen te stellen en die objectief te beantwoorden in je review (zonder de vragen er bij te zetten natuurlijk, een goed lopend verhaaltje van maken)
(Lees meer...)
14 jaar geleden
als je altijd over een onderwerp praat, bv apps, kan je een lijstje maken met dingen die je belangrijk vind, zodat je redelijk objectief apps kunt vergelijken, scores kunt geven, en een aantal hoofdstukken/pagina's kan vullen.

verder is het natuurlijk zaak goed uit te leggen waarom je iets zegt, niet: de app is slecht, maar; de app is niet zo goed want (en dan een goede, op feiten gebaseerde conclusie)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing