Wat kan je allemaal doen als je je Propedeuse haalt op HBO?

Ik ben nu bezig met de opleiding SPH.
Ik hoorde iets over dat als je je P op hbo haalt je naar de universiteit kan.

Kan ik dan alleen een SPH-vergelijkbare studie gaan volgen op de universiteit, of maakt het niet uit en kan ik ook iets totaal anders gaan doen zoals bijvoorbeeld ook Rechten?

Graag alleen antwoorden als je het zeker weet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Het hoeft geen vergelijkbare studie te zijn. Zo heb ik afgelopen jaar mijn Propedeuse gehaald van Commerciële Economie (HBO) en kan ik nu doorstromen naar Psychologie (WO).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan en het mag. Het mag ook iets wild verschillends zijn met SPH. Hou er wel rekening mee dat deze overstap zeer groot is en dat de workload tussen HBO en uni niet te vergelijken is.