Wat kun je met de 6-cijferige code die onder de streepjescode van Malmberg schoolboeken staat?

Er staan 6 cijfers onder de streepjescode, wat kun je hiermee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De streepjescode is door de scanner gemakkelijk te lezen; de cijfers daaronder zijn door de mens gemakkelijk te lezen; ze stellen hetzelfde voor.

Antwoorden (2)

Dat is waarschijnlijk het bestelnummer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze code is nodig als de streepjescode zelf niet te scannen is, je kunt dan handmatig de code invoeren.