Wat is een goede boek of goede site over carriere maken maar toch dicht bij je (spirituele) zelf blijven staan?

Of wie heeft er tips over? Ik heb soms het idee dat het botst. Ik weet dat dit niet zou moeten..maar daarom zoek ik dus informatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

The Go-Giver, dit boek kan ik iedereen aanraden.
Het voor iedereen goed leesbaar en echt leuk om te lezen en door te geven aan vrienden/familie.

Het heeft ook wat weg van The Secret.