School raakt mijn punten kwijt wat ik het beste doen?

Dit is nu de 5e of 6e keer dat ik een 1 krijg voor een toets die ik heb gemaakt maar niet beoordeeld staat omdat hun ik hem zogenaamd niet gemaakt zo hebben!!!! Allen nu ben ik echt echt pissig! Die andere keren heb ik er zoveel moeite voor gedaan. elke dag een mail sturen elke dag persoonlijk er naar toe gaan! Alleen is deze punt die nu weg is van belang voor mij diploma! Het is een toets waar ik 2 jaar geleden 2 maanden les voor heb gehad ! Ik had hier een 9+ voor gehaald. Deze punt zal ik nu waarschijnlijk niet meer kunnen halen ! ik ben nu ook al dagen lang bezig mailen te sturen brieven te sturen persoonlijk naar school gaan in mijn eigen vrije tijd naar stage ! Maar ze leggen de vrantwoordelijkheid bij mij neer:S ik heb die rapport van 2 jaar geleden heb ik niet meer hier!

Wat kan ik het beste doen AUB tips!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer het eerst eens heel rustig via je mentor. Misschien zijn al die zoekgeraakte toetsen van een leraar die iets tegen jou heeft. Dat mag natuurlijk niet, maar hij is ook maar een mens. Als je mentor je niet verder kan of wil helpen, zoek het dan hogerop en maak een afspraak voor een gesprek met de directie. Neem eventueel een volwassene mee die voor jou het woord kan voeren, zodat je niet emotioneel wordt en het gesprek misschien verknoeit. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn verschillende leraren die toetsen kwijt raken! Deze school is gewoon een en al ongeregeld!! En ik heb voor de zoveelste keer in 1 jaar een nieuwe mentor! Deze mentog komt net uit een het bedrijfsleven en weet niet eens hoe hij voor een klas moet zorgen!!!!!! En jah ik denk dat ik maar een naar de directie moet gaan!

Andere antwoorden (3)

Laat een ouder eens flink boos naar school bellen, dat helpt altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praat eerst met die leraren doen hun nix aan jou probleem dan moet je naar je decaan gaan helpt dat ook niet moet je naar je directeur gaan.
Als dat ook niet helpt moet je je ouders later bellen want dit is gwn brutaal als ze er nix aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken het, maar ik had er maar 1 keer last van.
Het beste is dat je contact zoekt met je mentor.
Zij kunnen je helpen, werkt dat niet, ga dan naar je ouders.
Zij bellen school weer en tikken hun op hun vingers.
Gaan ze dan alsnog door ga dan naar de Examencommissie van je school.
Zij nemen dit erg serieus.

Ook kun je de schoolinspectie bellen om te zeggen dat ze toetsen van jou kwijt zijn.
Zij worden razend en school zal snel veranderen.

Ik weet hoe vervelenend het is en ik hoop dat het stopt.